tisdag 14 februari 2012

Nej nu jäklar...

Ska jag komma igång igen med att äta bra och börja träna.
Mitt sockerbehov håller på att gå för långt igen och folk som jag inte träffat på 1års tid(bvc tanten) känner inte igen mig för att jag är 7kg tyngre, tack för det liksom!!!

Ja min dag kan se ut så här, 3glas cola, glass eller godis VARJE dag!! förr kunde jag dricka 1,5liter cola på EN dag själv!
Kan äta 0,5liter glass själv på en dag+cola. godis kan jag äta massa av men har lärt mig att stå emot att äta fast jag fortfarande är sugen men mår illa och puckot äter ändå, jaa som sagt jag har ordentligt sockersug.

Ska prata med våran hälsoproffs på jobbet på torsdag eller fredag då hon jobbar och lägga upp en ny plan med träning och kost. Jag MÅSTE sluta med allt detta socker, och orken att träna finns inte och jag är alltid trött och orkeslös och allt beror nog på sockret.

Mitt mål är att gå ner minst 7kg till början av maj då vi ska åka utomlands, vägrar att va en fetflodhäst på stranden :(
Jag verkligen vantrivs med hur min kropp ser ut, har Aldrig varit så här tjock förut :( FY!

1 kommentar:

  1. För mig funkar det att äta nötter eller frysta bär om jag är sockersugen. Nötter har bra mättningsförmåga också!

    SvaraRadera