måndag 22 augusti 2011

Ninas kärlek.

"Hej hallå dagboken, jupp jag vet jag är skit fånig som tänker skriva dagbok.
"Hej jag heter Nina och är 25år och skriver dagbok." Nja, inte direkt nått man kommer att skryta om..
Men måste ha nånstans för att skriva av mig, har ju inte direkt någon bästa kompis längre. Jag hade en, en gång i tiden men det var INNAN hon snodde min kille. Tack för det liksom!
Just nu känner jag mig så arg så jag vet inte om jag orkar skriva nått mer just nu, men imorgon kanske."


När jag var yngre älskade jag att skriva noveller, och gärna kärleksnoveller ;) :)
Man är ju småsugen på att ta upp skrivandet men vet inte, känns som man har tappat snitsen att skriva :(
Eller vad säger ni?

1 kommentar:

  1. Hahaa, älskar din humor :-) Bara skriv, du verkar besitta den verbala talangen :-) Hittade hit via Mirka-tiobarnsmamma blogg :-)

    /Johanna

    SvaraRadera