torsdag 2 juni 2011

Min resa att bli smalare...

JUPP!! Ska man man bli någorlunda fit igen, ända sen jag började jobba igen efter mammaledigheten den 4april, så har jag tränat minst 1gång i veckan på jobbet.
Men för tre veckor sen började jag lägga om min kost dessutom, så jag tog bort all bröd, pasta och lite till. Men den största utmaningen och tuffaste var att få bort allt socker jag proppade i mig. Det vill säga jag kunde dricka 1,5liter cola på EN dag!! Åt godis eller glass varje dag också.
Men det gick över förväntan att ta bort det, nu kan jag ta en liten godis bit och känna mig nöjd, dricker ingen cola längre, ok tog en 33cl burk igår och huu vad gott det va men det räckte.

Sen går jag power walks på jobbet varje dag på ca 30min.

Men jag har lyckats tappa 3,5kg nästan på 3veckors tid och är jätte stolt. så nu återstår det 3kg att tappa men det blir nog lite kämpigare men det ska gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar